PO-PÁ 08.30 - 17.00
SO 08.30 - 11.00

733 565 150 tradice

KONTAKTY

Nábytek RB
Mlýnská 1
664 91 Ivančice
tel: 733 565 150
info@nabytek-rb.cz
IČO: 62879359
DIČ: CZ6612310243

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 27 950 Kč
naše cena 20 990 Kč
naše cena 15 650 Kč

» Reklamační řád
Reklamační řád


1. Záruční lhůta na veškerý sortiment zakoupený v našem obchodě se stanovuje na 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím.

2. Reklamace musí být provedena písemnou formou a při reklamaci musí kupující prokázat, že zboží, které reklamuje, zakoupil prostřednictvím našeho obchodu. K tomuto poslouží originál prodejního  dokladu nebo faktura.

3. Prodávající odpovídá za skryté vady, které nebyly patrné při převzetí zboží kupujícím a které se vyskytnou během záruční lhůty.

4. Prodávající neodpovídá za vady, které vzniknou násilným či nešetrným zacházením, neodborným ošetřováním nebo neodbornou manipulací výrobkem ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady způsobené živlem a závady vzniklé použitím výrobku v nestadardních podmínkách.

5. Záruka se nevztahuje na opotřebení výrobku způsobené jeho obvyklým užíváním.

6. Při převzetí zboží od přepravce si kupující toto zboží řádně zkontroluje a v případě poškození obalu, či podezření na poškození zboží, sepíše kupující s přepravcem písemný záznam o reklamaci zboží s přímou specifikací, co je poškozeno. Pokud by chtěl kupující reklamovat zboží evidentně poškozené při přepravě a nebude proveden reklamační zápis o škodě, nebude prodávající brát na takové reklamace zřetel. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u přepravce.  Pokud zjistíte po rozbalení nepoškozeného obalu výrobní či jinou vadu, ihned nás kontaktujte. Maximálně do druhého dne po převzetí zboží, lze u přepravce reklamovat skryté poškození, způsobené přepravou. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ SI POKUD MOŽNO JEŠTĚ V OBALU VYFOŤTE - I NA MOBILNÍ TELEFON!!! Fotografie budou použity při reklamaci. Poškozené nebo chybějící zboží se budeme snažit dodat v co nejkratším termínu. Dodavatel má ze zákona 30-ti denní lhůtu na vyřízení.

Reklamace zasílejte na: e-mail: nabytek.rb@seznam.cz, adresu: Nábytek RB, Radek Brázda, U Hřiště 173/9, 664 91  Ivančice, nebo volejte na tel.č.   733 565 150 .

7. Při uplatnění reklamace je prodávající povinen prověřit odstranitelnost vady. Pokud závada nelze odstranit, může prodávájící dle dohody obou stran zboží buď vyměnit, poskytnout kupujícímu odpovídající slevu, nebo vrátit plnou kupní cenu.

8. Pokud dojde prodávajícím ke zjištění, že se jedná o vadu odstranitelnou, bude následovat tento postup:
Prodávající odstraní vadu na své náklady, v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30ti dnů od převzetí písemné reklamace. V případě, že nedodrží tento zákonem stanovený termín, musí kupujícího písemně informovat o důvodech zdržení reklamačního řízení a s návrhem řešení.V případě, že výrobek nebyl dosud použit, může kupující dle svého uvážení navrhnout výměnu. Pokud je vadná pouze část výrobku, která lze samostatně vyměnit, má kupující právo na výměnu pouze této části a nikoli celého výrobku.Jestliže došlo k opětovnému výskytu vady, která byla již reklamována nebo většímu počtu závad, kvůli kterým nelze výrobek používat, může prodávající na základě dohody s kupujícím výrobek vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupní cenu.

9. Zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele a řešení spotřebitelkých sporů, platný od 1. 2. 2016, díky němu je možné spory týkající se kupní smlouvy mezi podnikateli a spotřebiteli řešit prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).

10. Uplynutím 24 měsíční záruční lhůty současně zaniká i odpovědnost prodávajícího za jakékoliv vady zboží, které nebyly v průběhu záruky u prodávajícího uplatněny. V případě opětovné vady již provedené záruční opravy se záruka prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v reklamačním řízení a kupujícího ho po tuto dobu nemohl řádně užívat.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

 

Vážení zákazníci,

informujeme Vás o nově vzniklé novele zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, s platností od 1. 2. 2016.

Možné spory týkající se kupní smlouvy mezi podnikateli a spotřebili lze řešit prostřednictvím České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 (www.coi.cz). Vy jako spotřebitelé můžete podat bezplatně návrh na řešení sporu přes ČOI. Prodávající má povinnost se řízení účastnit a situaci ČOI vysvětlit. Její pracovník se stává nezávislým prostředníkem, který vám poradí a navrhne způsob, jak spor vyřešit soukromoprávní cestou.

Tato informace je zahrnuta i v našich obchodních podmínkách - v reklamačním řádu.

08.02.2016